جنگ جنگ، تا پيروزى!!

 

 رئيس جمهورشان كه وعده پول نفت بر سر سفره مردم را داده بود، تا رأى عوام را بخرد، به فاصله فقط يكماه بعد، در جواب سؤال : شعار عدالت اقتصادی و انتقال پول نفت به سفره فقرا چه می‌شود؟ به تلويزيون سی ان ان گفت : آنها شعارهای انتخاباتی بود.

 آنگاه، به دستور رژيم شان، گفته رئيس جمهورشان در مطبوعات ايران سانسور شد..

واضح بود كه اين دولت نيز هدف جنگ ديگرى براى مردم خسته و داغدار ايران و نهايتأ، نقشه حفظ قدرت فرو پاشيده ى، رژيم غير مردمى شان را داشت.

 دولت تازه به قدرت رسيده، با سرعت، شعار فقر مردم و پول نفت را زمين گذاشت و فرياد( يا اتم ) را بلند كرد، و مردم ساده و وحشتزده را براى نابودى، به زير اين طرح رژيم كشيد.

رژيم از آغاز كارش، طرح رژيم قبلى و نيروگاه برق اتمى بوشهر را براى مملكتى كه روى نفت خوابيده بود، بيهوده و غير اسلامى و زائد مىخواند، اما بنا بر مصلحت روزگار، قصه عوض شد!

 قصه براى مردمى بينوا بود، كه اصلا نمی دانستند اين اتم از كجا آمد؟ سوخت اتمی چه بود؟ به چه درد می‌خورد؟ و در نهايت با آنها و فرزندانشان چه خواهد كرد؟ نقشه براى مردمى بود، ساده، گرسنه و شلاق خورده، كه نميدانستند اصل ماجرا چيست؟

آنكه با فريب شعار: نان و فقر و نفت، رأى گروهى عوام و گرسنه را خريد،  بعد.. نقشه بمب بر سقف خانه هايتان به جاى نان بر سر سفره هايتان را در دستشان گذاشت.

 چرا؟ چون آرامش كشور، نابودى رژيم را در بر داشت، و آنها فقط با ايجاد بحران و تشنج براى كشور، ميتوانستند  مردم را همچنان خفه كنند و ثروت و منابع مردم ساده و زير فشار را، تا نهايت غارت كنند.

چندى پيش، طرح جنگ ايران و عراق شان، با نتيجه نابودى نيروى جوان كشور واستحكام قدرت رژيم حاكم بر مردم، پايان گرفته بود، و جام زهر را به نام خودشان، به كام مردم جنگ زده ريخته بودند.

اكنون تكرار اين طرح را، آسان و تنها راه ادامه حكومت شان ميدانستند.

پى ريزى يك جنگ تحميلى جديد، با ثروت مردم، با همان اهداف و نتيجه اى جديد.

بعد از پايان جنگ قبلى و كشتار ونابودى كشور، مردم، معناى اصلى شعار آنها را درك كرده بودند (جنگ،جنگ تا پيروزى)

 

(جنگ،جنگ تا پيروزى).. چه بود آن پيروزى؟.. شكست مردم ومرگ جوانان پر شورشان و.. 

پيروزى و قدرت كدام گروه؟ پيروزى رژيم حاكم، بر جان و مال مردم.

 

براى نابودى مردم خفقان زده، كه هر روز تشنه آزادى وحق زندگى، در همه ايران وجهان فرياد ميزدند،.. رژيم بار ديگر براى زنده ماندن خود انديشيد: چه نقشه اى بهتر از يك عربده كشى دروغين جهانى، و دوباره مردم را درو كردن

 

( اينبار به نام اتم، جنگ جنگ تا پيروزى ).. كدام پيروزى؟؟؟

 

.. مردم، ديگرنتيجه را ميدانستند،

 و آرى اى عزيز..( خود كرده را تدبير نيست )

 

.. تاريخ همچنان تكرار ميشود..

من

September/18/2005 Man

 

جنگ جنگ، تا پيروزىCopy & send this link for your friends

 

Keep us informed!!

To share your thoughts with others or to register your FREE email Account

click here: 

 

You may use a thumbnail graphic of the PersianCultureS.com logo if you wish to create a link to the PersianCultureS.com website on your own page.

اگر مايل هستيد ما را در صفحه لينک سايت خود قرار دهيد، می توانيد از نشان زير استفاده کنيد

Add this site to your favorites

www.PersianCultureS.com