The 70 Million Goats هفتاد میلیون بزغاله

احمدی نژاد: کسانی که.. دولت را تمسخر می کنند، کمتر از بزغاله اند در جمع مردم بیرجند

Islamic Republic President, Ahmadinejad says those who make fun of his messianic tales are dumber than goats.

 

 

 

Thank you for your clips & articles * با سپاس از كليپ ها ومطالب شما عزيزان از سراسر جهان

کاریکاتور: آبگوشت بزغاله موجود است

cartoon by Nikahang Kosar.

عکس: همه بدبختی مملکت از بزها و بززاده هاست مقاله ای که باعث تعطیلی یک هفته نامه شد! بخوانید آیا منظور از بز (آخوند، ملا) است؟

اولين یاداشت احمد شاملو در مقام سردبیر کتاب جمعه

 

فيلم این بزغاله شناس را ببینید! که می رود تا بزرگترین مصیب ایران را بیآفریند. حتی خمینی، در چند سال اول رهبری اش در جمهوری اسلامی خطاب به شورای نگهبان وقت که همین جنتی در آن بود و خزعلی نیز عضو آن، در پاسخ به موضع گیری های خزعلی، آیت الهی که پس از انقلاب به نیابت از شیخ محمود حلبی، رهبر انجمن حجتیه شد،  نوشت: اگر اینها(حجتیه و تفکر امام زمانی و قشری) حاکم شوند، همه چیز برباد می رود!" سخنرانی احمدی نژاد در سفر به خراسان جنوبی را که ادامه همان ماجرای دیدن "هاله نور" در سازمان ملل است را ببینید و بشنوید. او در این سخنرانی، با تیک های عصبی که بی وقفه درشانه راستش نمایان است، آنهائی را که مثل او گرفتار بیماری روانی نیستند، بزغاله معرفی می کند.

 

نامه یک بزغاله به چوپان ترین رییس جمهور دنیا از اعماق سیراب شیردانم از شما عذر خواهی می کنم. اینجانب از طرف تمام بزغاله ها عاجزانه از شما استدعا دارم که ما و مخالفانتان را در یک ردیف قرار ندهید. چیزی که زیاد است حیوان است خوب می گفتید گاو یا گوسفند یا حتی مرغ! آخر چرا بزغاله؟!! من از شما تقاضا دارم به کودکی و خردسالی ما بزغاله ها رحم کرده و ما را مورد الطاف دولت مهرورزتان قرار ندهید.

(عکس فوق محرمانه) منتقدین احمدی نژاد در حال شیر خوردن توسط برادران وزرات اطلاعات از یک تجمع بر اندازی گرفته شده. در این تصویر دو تن از منتقدان خیلی سرسخت دارند از پستان شیر میخورند. متاسفانه در این تصویر تنها باسن منتقدین مشخص است و این شناسایی آن ها را سخت میکند. البته برادران موفق شدند پلاک مادر منتقدین (0087 علفزار) را از روی عکس به دست بیاورند

AHMADI Ey Imam, REEDY Beh EEN GHIAM

آقای رییس جمهور! هاله نورتان مستدام، بزغاله ها قربانتان شما می توانید قسمت دوم سخنرانی تان را برای دانشگاه کلمبیا – مُلمبیا و غیره آماده بفرمایید و بگویید: ایران آزادترین کشور دنیاست ...دست شما را می بوسیم و امیدواریم از طرف بزغاله که معمولا چهارپایی اهلی است به سمت سایر چهارپایان که ممکن است زبانم لال وحشی و حتی نجس هم باشند، حرکت نفرمایید

بیانیه رسمی بز بز قندی! اینجانب بز بز قندی مادر سه فرزند با نام های شنگول و منگول و حبه انگور، بدین وسیله هرگونه عناد و دشمنی و مخالفت خود با دولت نهم و به ویژه شخص رئیس جمهور را تکذیب کرده و قویاْ اعلام می دارم تا آخر برنامه های دولت نهم خود و خانواده و شوهر مرحومم حامی رئیس جمهور خواهیم بود!

عکس: بزی جون لج نکن. بیا بریم احمدی نژاد میخواد جایزه بده بهت

رییس جمهور با ادب حق مسلم ماست تمام آنچه که امروز با آن مواجه هستیم ناشی از این زبان سرخ است. دنیا با کسی رودربایستی ندارد و وقتی گمان می کنید دارید خوش مزگی می کنید و مثلا می گویید که می خواهید اسراییل را از نقشه ها پاک کنید دنیا به شما نشان داده که با کسی شوخی ندارد. شما بارها مرتکب چنین خوشمزگی هایی در حق مردم ایران هم شده اید ولی این بار دیگر از تمام مرزهای ادب و تدبیر گذشته اید و منتقدان خود را کم فهم تر از بزغاله معرفی کرد ه اید. اکنون مطمئن باشید به مصداق زدی ضربتی ضربتی نوش کند شما جواز توهین را صادر کرده اید.

هموطن منتقد بزغاله شدنت مبارک درز خبر مهر ورزی ریاست محترم جمهوری جناب آقای احمدی نژاد از سجاف خبرگزاریهای خود سانسور باعث شوک جوانان این مملکت که البته پس از این به نام بره و جوانه ملقب خواهد بودگشت و سبب شد پشم (مو)به تن همه سیخ شود و

column by Ebrahim Nabavi

 عکس: تجمع بزغاله ها به کوری چشم گوساله ها

عامل ترور دكتر فاطمي: احمدي‌نژاد مودب باش! ببين كار به كجا رسيده ...

بزغاله ها (سید ابراهیم نبوی) روانکاو: اشکالی نداره، اینجا همه افرادی که می آن یک مشکلی دارند، اصلا نگران نباشید.‏ الف نون: عرض کردم من احمدی نژادم، فیلم منو ندیدین؟ ماهواره هر روز نشون می ده...‏ روانکاو: چرا عزیزم، دیدم، شما هر چی می خوای بگی بگو، راحت باش. شغلت چیه؟

احمدی نژاد: کسانی که.. دولت را تمسخر می کنند، کمتر از بزغاله اند در جمع مردم بیرجند

احمدي نژاد:هر غلطي بكنيد چنان تودهني ميخوريد كه راه خانه تان را گم كنيد  ادبيات يك به اصطلاح رييس جمهور

 

 

The 70 Million Goats هفتاد میلیون بزغاله Copy & send this link for your friends اين صفحه را براى دوستان خود ايميل كنيم

 

Persian Bloggers in the World وبلاگ های ایرانیان در جهان

بخشش احمدی نژاد: قبل از سفر به مكه در یک شو تلویزیونی، هفتاد میلیون ایرانی را بخشید

چکمه و پوتين در جمهوری اسلامی Boots in Islamic republic regime of Iran

خليج فارس یا خليج مسلمانان Persian Golf or Moslem Golf شرکت احمدی نژاد در کنفرانس خلیج ع.ر.ب.ی

Germany Releases 2 Men early from prison Convicted of 1992 Assassination of four Iranian opposition figures in a Berlin restaurantn .. عامل ترور میکونوس آزاد و به ایران بازگشت

گزارش تصویری: دانشجو روزت مبارک!Photo report: Iranian students protests against Islamic republic regime of Iran

Dollar Crisis بحران ارزش دلار


Tehran University's Students Protest, against Islamic Republic...

Ahmadinejad's NEW YORK TRIP 2007 احمدی نژاد- سفر نیویورک

Liar Pino nejad پینو نژاد دروغگو

Gas: New crisis by Islamic Republic-Government for Iranian people    بنزين: ايجاد بحران ديگر

احمدی نژاد و بحران درباره نابودی اسراییل Israel & Ahmadinejad- Crisis

Keep us informed!!

Thank you for your clips & articles * با سپاس از كليپ ها ومطالب شما عزيزان از سراسر جهان

 

Iran. Live Persian Web Broadcasts

 

 

 
 

To share your thoughts with others or to register your FREE email Account click here:

اگر مايل هستيد می توانيد پرژن كالچرز را در صفحه لينک سايت خود قرار دهيد

You may use a thumbnail graphic of the PersianCultureS.com logo if you wish to create a link to the PersianCultureS.com website on your own page.

 

 

 

Add this site to your favorites