Fully recognize and respect freedom of the press and expression.

به دستور خامنه ای Kamene ee's Order

 

در پی طرحی دیگر و تاکید خامنه ای  در اجرای آن (با نام ارتقا امنیت اجتماعی)، علیرغم آن که ماموران اعلام کرده بودند ضرب و شتم افراد، اشتباهی بوده که از آنان سر زده، اما، توسط ماموران، با شدت از سر گرفته شد.

تصویر و چهره کشور جمهوری اسلامی

برخورد رژیم اسلامی در پی  تاکیدی دیگر از خامنه ای

 

 

آیا این رژیم دادگاه نداشت؟ آیا در این رژیم نبایست محکوم ابتدا در دادگاه عادلانه محاکمه و بعد از اثبات جرم مجازات میشد؟

زمانی که حتی حیوانات در دنیا توسط قانون حمایت میشدند؟

زمانی که حتی با اسیر جنگی هم کسی حق بدرفتاری نداشت!!!

آیا این ها روش خدا گونه و یا حتی انسانی بود؟

یا طرح توحش؟

 

  1. این ها از ابتدای رژیم اینکار رامی کردند چرا؟ چون میخواستند افکارعمومی مردم را از یکطرف ونیروهای امنیتی را ازسوی دیگرآماده سرکوب و خونریزی کنند.

    این طرح راهم روح الله حسنیان که جزوقاضی صادرکننده قتلهای زنجیره ای بود بعد مشاورامنیتی احمدی نژاد شد) همراه محسنی اجه ای(اژه ای) ومصطفی پورمحمدی ازقبل داشتند واجرامی کردند ولی قبلا از طریق دارودسته مجتبی خامنه ای و سعیداسلامی یا سعیدامامی بصورت ترورعمل می کردند بعد که گند قتلهای زنجیره ای درداخل وخارج درآمد وحکومت هم یکدست دست خودشان شد با ابزار قانونی انجام می دادند یعنی سعید مرتضوی درقوه قضاییه- سرداراحمدی مقدم در ناجا و سه وزیر و مشاور فوق.

     درزمان فلاحیان نیروهایی که درترورهای سیاسی فعال بودند اول با کشتن کسانی که آنها را اراذل واوباش می نامیدند (که فقط  برخی ازآنان واقعا بودند) بدون محاکمه شروع به تمرین آدم کشی کردند و حتی برای اینکه وانمود کنند که اینها درجریان درگیری باهم کشته می شوند ازکشور ژاپن قمه ها و شمشیرهای مخصوص وارد و با آنها آدم می کشتند بعد که دستشان راه افتاد آنها را فرستادند سراغ مخالفان سیاسی - تحت عنوان اینکه حالا نظام اسلامی ازناحیه این افراد تهدید می شود..


    متاسفانه گروهی از مردم ایران و حتی روشنفکران (نظیراکبرگنجی وعمادالدین باقی ) با اینکه این اطلاعات را داشتند ولی آنها را از ترس یا منافع شخصی منتشرنکردند- در اصل قتلهای زنجیره ای حدود300  فقره بود ولی مردم همیشه ازحدود100 تای آن باخبر شدند ودلیل آن این بود که حتی این نویسندگان محترم ورنجدیده هماز ترس یا منافع شخصی-  ازآن مقتولین گمنام که نوعا خانواده های ضعیفی هم داشتند اسمی نبردند.


    هیچ کس جنایتکاربه دنیا نمی آید ولی این مشی شخصی وحکومتی بود که انسانها را جنایتکار می کرد. دختربچه 9 ساله معصومی که پدرش اورابه تماشای صحنه اعدام وجان کندن یک انسان با چرثقیل می برد بدون اینکه خود بداند به یک جنایتکار تبدیل و دخترکش هم آموزش داده می شد. اما مردم تا می توانستند ازاین ماموران عکس وآدرس پیدا میکردند تا در حکومت بعدی در دادگاهی مردمی آنها را محاکمه و به مجازات برسند.

    تاریخ فراموش نمیکند....

فیلم دستگیری دختر دانشجو توسط ماموران رژیم به نام " امنیت اجتماعی" عصر شنبه دهم آذرماه 2007 در میدان ابوذر بیرجند