اخبار مهم که رفت

2005 Important Iran-News Archive  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12  13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

2006 Important Iran-news

2006 Important Iran-news

2007 January- February- March    2007 April- May- June  2007 July- August- September    2007 October, November, December   

2008 January- February- March    2008 April- May- June  2008 July- August- September   2008 October- November- December

2009 January- February- March    2009 April- May- June

2009 April- May- June

For Latest News Click here برای آخرین اخبار اینجا کلیک کنید

نظر آرش حجازی در مورد عکس کارت شناسایی فرد مظنون به ضارب ندا آقا سلطان-(وبلاگ آرش حجازی) تایید می کنم که تصویر فردی که در این کارت قرار دارد، کاملا با مشخصاتی که من از فردی در ذهن دارم که مردم دقایقی بعد از مضروب شدن ندا گرفتند، و فریاد می زد: "نمی خواستم بکشمش"

 قاتل ندا آقا سلطان شناسایی شد -( گفتنی ها امیر فرشاد ابراهیمی) عباس کارگر جاوید عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 خبرگزارى يونايتدپرس بينالمللى: تعداد كشته شدگان در حد يك قتل عام است آمار كشتهها بالغ بر صدها تن است.

 ارتش عراق ، حوزه نفتی ایران را تصرف کرده پس از تصرف آغاز به عملیات استخراج نفت کردند. مراجع مسئول وزارت خارجه و نیروهای مسلح تنها به ارسال نامه ای بسنده کرده اند.

 رازی که داوینچی درتابلوی “بانوی صخره ها” پنهان کرد... صخره هایی به شکل آلت مرد در تصویرهای زهدان زنان فرو رفته اند و شبیه کلیسایی از کار در میایند.

  پس ازگوگوش وابی؛ شهیارقنبری نیزازاعتصاب غذای اکبرگنجی در مقابل مقر سازمان ملل در نیویورک حمایت کرد

محسنی اژه ای: از منزل محمد علی ابطحی مقادیر زیادی سلاح گرم کشف شده  در دولت آقای خاتمی دارای پست مهمی بوده  در یکی از سفرهای رییس جمهور به آمریکا نیز حضور داشته، سازمان موساد با وی تماس می گیرد.. از منزل او سلاح گرم شامل شش عدد کلت کمری، پانزده عدد نارنجک دستی، چهار عدد اسلحه ی ژ3 ، سه عدد اسلحه ی کلاشینکف، بیست عدد خشاب و شش جعبه ی صدتایی فشنگ از انواع مختلف کشف شده ایشان دلبستگی عجیبی به اینترنت دارند. اعتراف کرد که اسلحه ها را از طریق ایمیل دریافت نموده است. آن ها که دست در اینترنت دارند می دانند یک سایت حداکثر به هاستی پنج تا ده گیگ احتیاج دارد و داشتن صد گیگ هاست واقعا غیر عادی است، اهل فن می دانند که با هاستی معادل صد گیگ میشود حتی یک تانک زرهی را از کشوری به کشور دیگری ارسال کرد.

  ۱۲ نوار ضبط شده ی مذاکرات فرماندهان سرکوب؛ چگونه علیه مردم توطئه می کنند  [ اینجا برای شنیدن نوار ]

 اولین گام برای اجرای قانون جرایم اینترنتی در ایران برداشته شد

  مرگ نظام آخوندی خیلی‌ نزدیک است آلان پوزنِر، روزنامه‌نگار، پایگاه اینترنتی نشریه‌ی "دی‌وِلت": بر اساس تعریف کلاسیک وضعیت انقلابی توسط لنین، زمانی سخن از وضعیت انقلابی به میان می‌آید که فرمانبرداران تمایلی به ادامه‌ی وضع موجود ندارند و فرمانروایان نیز نمی‌توانند به رویه‌ی گذشته ادامه بدهند..

ویدیوها تجمع روز یکشنبه شیراز (گویا نیوز)

ویدیو: شرکت موسوی در مراسم سوگواری شهید سهراب اعرابی و سخنان مادر شهید

 سقوط هواپیمای تهران-ایروان کاملا مشکوک است

مقایسه تصویری فاجعه اخیر با سوانح مشابه; تصاویر نشان می دهند که هیچ توپولفی تا کنون این چنین تکه تکه و"ریز ریز " نشده است 

تسلیت رییس جمهور موسوی به بازماندگان سانحه هوایی «مردم ایران نباید به کرات در معرض چنین حوادث جانگدازی قرار گیرند.»...

شایعه بمب در سقوط هواپیما توپولوف

هويت اصلي و سوابق سه جودوكاي زنده هواپيماي توپولف 

از فاجعه خانم مستخدم تیزپا ، تا توپولف کاسپین !  

تصویر: بدون شرح  احمدی نژاد...شعبان بی‌ مخ

عکس به دام انداختن محمود پس از فرار از کشور

Video: Ahmadinejad Is Not Iran's President

 آخوندهای رژيم از وحشت پولهايشان را از ایران به خارج ميبرند

 جايگاه زن در اسلام: جائی ميان بيضه های چپ و راست يک مرد...!(+ کاريکاتور)

هشدار ناسا:سال 2012 همه ی دنیا خاموش میشود ناسا در هشداری اعلام کرد که یک توفان خورشیدی که در سال ۲۰۱۲ به زمین می رسد موجب خواهد شد که برق تمام دنیا خاموش شود. ناسا در هشداری اعلام کرد که یک توفان خورشیدی که در سال ۲۰۱۲ به زمین می رسد موجب خواهد شد که برق تمام دنیا خاموش شود، در هشدار ناسا و آکادمی ملی علوم آمده است که میلیونها نفر در سال ۲۰۱۲ بدون برق و در نتیجه بدون غذا و دارو خواهند ماند و تمام یخچالها، تلفنهای همراه و ماهواره ها خاموش می شوند. از ماه دسامبر فعالیت خورشید به آهستگی روبه افزایش می رود. نیروی مغناطیسی این ستاره هر ۱۱ سال یکبار به نقطه ای می رسد که در آن پیک پدیده های فورانهای خورشیدی و پرتاب تاجهای خورشیدی بزرگ مشاهده می شود. این پدیده ها منجر به آزاد شدن میزان زیادی انرژی و تشعشعات می شود. این فورانها می تواند به زمین نیز برسد و منجر به ایجاد توفانهای ژئومغناطیسی زمین شود. اتمسفر زمین می تواند از این برخوردها خود را مصون نگه دارد اما خسارات جدی را بر روی ساختارهای اجتماعی و اقتصادی روی زمین وارد می کند. ستاره شناسان این پدیده ها را از سال ۱۸۵۹ رصد کرده اند. در آن زمان یک توفان ژئومغناطیسی ویژه در خطوط تلگراف اروپا و آمریکا اختلال ایجاد کرد. در ماه می ۱۹۲۱ توفان دیگری بسیاری از خطوط برق و تلفن را در دو سر اقیانوس اطلس خارج از استفاده کرد. در گزارش ۱۳۲ صفحه ای ناسا و آکادمی ملی علوم آمده است: “انرژی برق کلید فناوری جامعه مدرن امروزی است و تمام زیرساختها و سرویسها به آن وابسته هستند. اگر توفان سال ۱۸۵۹ امروز اتفاق بیفتد به طور حتم خسارتهای اجتماعی و اقتصادی وسیعی برجای خواهد گذاشت.”براساس گزارش نیوساینتیست، در سال ۱۹۸۹ شش میلیون نفر در کبک کانادا به مدت ۹ ساعت به سبب یک توفان ژئومغناطیسی که ۱۰ برابر ضعیف تر از توفان سال ۱۹۲۱ بود بدون برق ماندند. اگر حادثه ای مشابه آنچه که در سال ۱۹۲۱ رخ داد تکرار شود تعداد افراد بدون برق به ۱۳۰ میلیون نفر افزایش خواهد یافت و تکرار حادثه ای مشابه سال ۱۸۵۹ که بسیار قویتر از توفان ۱۹۲۱ بود دو هزار میلیارد دلار خسارت وارد خواهد کرد. به گفته دانشمندان ناسا، پیک بعدی این توفانهای خورشیدی بین سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ خواهد بود که جامعه علمی هنوز بر سر شدت فعالیت خورشید در این دوره جدید به توافق نرسیده اند.

 ويدئوي تخريب اتوبوسهاي حامل دانشجويان معترض به وسيله لباس شخصي ها در رشت

نكات مهم که مسافرين به مقصد ايران بايد بدانند...سه آدرس كه صاحبان آدرس بايد براي تحويل مهمانشان به فرودگاه مراجعه كنند.

 اعتراض به  نام مجهول برای خلیج فارس، درگوگل ‏ارتGoogle Earth، حدود  ۹۵۰هزارامضا  رسیده است. بعد از هشت‏ماه فقط ۵۰۰۰۰امضا کم داریم! به یاری هم برای جلوگيری از تغيير نام خليج ‏فارس در گردآوریِ  پنجاه‏ هزار امضای باقی‏مانده از يک ‏ميليون امضا بکوشیم.

عکس و گوشه ای از سوابق یکی از جنایتکارترین سربازجوهای اوین ( اکبر کبیری) که در خارج کشور هم دست به ترور زده است 

On July 25, stand in solidarity with the Iranian people  Participating Cities

 فیلم؛ آتش زدن پرچم روسیه در تظاهرات روز جمعه

مقاله گاردین در رابطه با تحریم نوکیا توسط مردم ایران

مشاهدات تکان ‌دهنده‌ یک پزشک از شنبه‌ خونین

گروهی به عنوان همبستگی با ایرانیان داخل کشور در روزهای ۳۱ تیر تا ۲ مرداد ماه ٢٢ ، ٢٣ و ٢٤ ژوئیه از خوردن غذا خود داری خواهند کرد، به تنهایی یا گروهی، در خانه یا در محل کار و یا در مقابل مقر سازمان ملل متحد در نیویورک ، به عنوان اعتراض به اسارت و کشتار مردم ایران، سه روز لب به غذا نخواهند زد٠ به نام تمام کشته شدگان سی سال گذشته و برای قهرمانانی که هیچگاه حتی نام شان را نخواهیم دانست. برای انسانیت. برای مبارزه با فرصت طلبان دو رو .

Video: Police Tear-Gas Iran Protester...

 کاریکاتور: معاویه  اسوده بخواب ما بیداریم!

 آيت‌الله يزدي رييس شوراي عالي جامعه مدرسين حوزه علميه قم: همراهي مردم، براي حكومت، مشروعيت ايجاد نمي‌كند. مشروعيت حاكميت در اسلام از طرف خداوند است. پيامبر همه‌جا رافت و مهرباني و رحمت نمي‌كرد مصادره اموال و خراب کردن مسجد منافقین تماما دستورات حكومتي بوده است. در جايي كه لازم بوده جنگ كرده و دستور تخريب مسجد ضرار را داده است و اين امر لازم بوده است این که اگر مردم باشند حکومت هست و اگر نباشند نيست، اين غلط است، مشروعیت با مقبولیت متفاوت است. ولی فقیه با دستور الهی ولی امر است. مطلب از ایسنا

 هیچ دیکتاتوری مسالمت آمیز از قدرت کنار نمی رود خصوصیات جنایت و خونریزی باعث میشود که خود او طی یک جریان خشونت آمیز از قدرت پایین کشیده شود.

  Photos of cinema's best robots

 لباس شخصی‌های شیکپوش 

عکس ها نماز جمعه  برای نخستین بار زنان و مردان در کنار هم نماز خواندند

 مصاحبه با دوست «ترانه موسوی» که توسط ماموران مورد تجاوز قرار گرفت و کشته شد 

دختري که 7 تير در تجمع مقابل مسجد قبا دستگير شد و به گفته شخصي ناشناس که در تماس با خانواده اش اعلام کرده بود که وي به علت تصادف دچار پارگي مقعد و رحم شده و در بيمارستان امام خميني کرج بستري است در اين بيمارستان ناپديد و به نقطه نامعلومي منتقل شده است و از سرنوشت او اطلاعي در دست نيست

انجمن ریاضی دانان امریکا: هیچ جایزه ای به وزیر علوم ایران نداده ایم، او دروغ می گوید 

 تصویر: خسته نباشی ننه سبز! 

مجموعه عکس ها نمازجمعه 26 تیر

ویدیو های نماز جمعه تهران و صحبت های رفسنجانی   4   3     2   1

خطبه های هاشمی را اینجا بشنوید

 رفسنجانی دشمن دانای ما

 Facebook and google translator in Persian

 فیلم لحظه ورود کروبی به نماز جمعه تهران در میان جمعیت انبوه و گاز اشک آور 

عکس و مشخصات مزدوری دیگر

  از مادر احمدی نژاد بسیار ممنونم که همچین گهی بار آورده! 

"مگس‏ها بانک های شیراز را تخریب کردند"

 ویدئو:محسن اژه ای زیر اطلاعات احمدی نژاد 2 روز پیش از تایید نهایی شورای نگهبان: برگه های تا نشده و نو از مصادیق تقلب است

بیانیه شماره7میرحسین:جریان خبرسازی یک سویه دولتی، جامعه را به سمت رسانه های خارجی سوق می دهد

پلیس دوبی مانع از امضاء طومار علیه احمدی نژاد توسط ایرانیان شد روزنامۀ نشنال چاپ دوبی _ پلیس آن کشور به ایرانیان اجازه نداده است به جمع آوری امضاء برای طوماری علیه رئیس جمهوری ایران، محمود احمدی نژاد بپردازند. در حدود 100 ایرانی (در دوبی) گرد هم آمده بودند تا روی یک بنر پارچه ای سبز، امضاء خود را در اعتراض به وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری، ثبت کنند. پلیس مانع شد و گفت حق ندارند از امارات متحدۀ عربی پیامی سیاسی بفرستند، زیرا ایران و آن کشور دارای پیوندهای دیپلماتیک هستند. اعتراض کنندگان ایرانی قصد دارند با پیوستن بنر هائی که در نقاط مختلف دنیا امضاء می شود، بلندترین طومار پارچه ای جهان را «احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران نیست» تهیه کنند. بنرها را به هم بدوزند و طومار بلند را از ساختمان معروف و نمادین، مانند برج ایفل یا برج ملی کانادا (سی ان تاور) در تورنتو بیاویزند و از مسئولان «رکوردهای جهانی گینس» دعوت کنند تا آن طومار را در زمره رکوردهای جهانی ثبت نمایند و در نهایت، آن را برای نمایش و حفظ، به سازمان ملل بفرستند.. «با این طومار، دولت ایران خواهد فهمید که موفق نبوده و نخواهد توانست مردم را ساکت کند.»

گزارش تلویزیون آلمان؛ تجهیزات و تکنیک پیشرفته ساخت آلمان در خدمت احمدی نژاد برای سرکوب مردم ایران مجله سیاسی تلویزیونی "مونیتور" از شبکه اول تلویزیون آلمان پنج شنبه 2 جولای 2009 در گزارش "تکنیک پیشرفته و احمدی نژاد؛ کنترل تحت نام ساخت آلمان" نمونه هائی از کمک های فنی و تکنیکی شرکت های آلمانی به جمهوری اسلامی را نام برد که با این کمک ها به کنترل و سرکوب اعتراضات بپردازد. برای نمونه باتومهای شوک برقی که رژیم اسلامی ایران، هم در خیابان و هم در شکنجه گاه استفاده میکند.

رژیم در حال اعدام مبارزان است با برچسب قاچاقچی 

تايمز لندن : جامعه ایران به زودی منفجر خواهد شد ! با اشاره به وضعیت بحرانی ایران نوشت، تحليلگران معتقدند كه در ايران خشم مردم در حال افزايش است و جامعه بزودی منفجر خواهد شد. اين خشم مى تواند در جریان مسابقات فوتبال يا هر مکان دیگری كه تعداد زيادى از مردم تجمع کنند، منفجر شود. تحلیلگران مى گويند مخالفان و معترضان مخفى خواهند شد و تظاهرات برق آسا برگزار خواهند كرد. به گفته تحلیلگران ، انتطار می رود برخى عناصر دست به حملات خشونت ‌آميز علیه مراكز و ارگانهاى دولتى بزنند.

حالی که بیش از چند ساعت از هشدارهای خشم آلود و تهدید آمیز سید علی خامنه ای به دولتهای غربی نگذشته بود نیکلا سرکوزی ه همراه همتای بریتانیائی خود در یک کنفرانس خبری در لندن شرکت کرد و ضمن اعلام همبستگی با دولت انگلیس ملت ایران را شایسته رهبران بهتری از آنچه دارند دانست . چند ساعت پیش از آن سید علی خامنه ای به دولتهای غربی هشدار داده بود که دخالت در اوضاع ایران موجب واکنش شدید خواهد بود .سید علی خامنه ای که امروز عده ای را به بهانه میلاد حضرت علی به حضور پذیرفته بود طی نطقی که برای حاضرین ایراد کرد مردمی را که برای رسیدن به حقوق خود به خیابانها ریخته بودند اغتشاشگرانی معرفی کرد که از بودجه خارجی تغذیه می کنند . خامنه ای گفت : « اغتشاش‌گران همان عده معدودي هستند که از بودجه تصويب شده برخي دولتهاي غربي استفاده مي‌کنند».وی دولتهای اروپائی و امریکا را به تشویق به اغتشاش متهم کرد و به آنها هشدار داد در صورت ادامه روابط آنها با جمهوری اسلامی در مخاطره خواهد بود . خامنه ای گفت : « اين دولتها بايد مراقب اظهارات و رفتار خصمانه خود باشند زيرا ملت ايران عکس‌العمل نشان خواهد داد. وی افزود « ما اظهارات و رفتارهاي مداخله‌جويانه اين دولتها را محاسبه خواهيم کرد و قطعاً در آينده روابط جمهوري اسلامي ايران با آنها تأثير منفي خواهد داشت.» در این حال نیکلا سرکوزی که برای هماهنگی و تهیه مقدمات گرد هم آئی سران هشت کشور صنعتی به لندن سفر کرده است در کنفرانی خبری مشترک با همتای بریتانیائی خود اظهار داشت «ما در باره رهبری ایران کاملا با دوستان انگلیسی خود همراه هستیم و هر اقدامی را که تقاضا کنند انجام خواهیم داد . ما از حمله ناموجه و و بی تناسب به دولت انگلستان شگفت زده هستیم . باید صمیمانه بگویم ایرانیان شایسته دارا بودن رهبرانی بهتر از آنچه اکنون دارند هستند ».

شعار مرگ بر خامنه ای جلاد تا پای چوبه دار فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران گزارش از زندان اوین ، زندانی ناصر خیرالهی روز چهارشنبه در زندان اوین اعدام شد. ناصر خیرالهی 49 ساله و از زندانیانی بود که در سال 1382 دستگیر شد و تا روز اعدامش در زندانهای مختلف جمله آگاهی اصفهان،حفاظت و اطلاعات قوۀ قضائیه،زندان اصفهان و زندان اوین و زندان گوهردشت کرج بسر برد آقای خیرالهی روز سه شنبه 9 تیرماه از بند 4 زندان گوهردشت کرج به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم اعدام انتقال داده شد و روز چهارشنبه همراه با 5 زندانی دیگر به دار آویخته شد.

وصیت(خامنه ای) به فرزندان فرزندان من، خدایی وجود ندارد، هر چه میتوانید با زور به امکاناتی که براتون گذاشتم اضافه کنید، مصطفی جان حوزه علمیه رو دادم به تو, پدر این آخوندها رو در بیار زیا د حرف میزنند، مجتبی‌ جان، تو که اهل آدم کشی هستی‌ و امتحان خود رو خوب پس دادی این روزا و به ما‌م خیلی‌ حال دادی، ایران رو دادم به تو، مسعود جان تو هم که اهل عشق و حال هستی‌، ۲۰ درصد از پول نفت مال تو برو حال کن، میثم بابا، با سید حسن خودمون تو لبنان صحبت کردم که بعد از این زیر نظر خودت باشه، لبنان هم مال تو، مصطفی اعتراض می‌کنه که پدر قم به چه درد من میخوره؟ پسر تو نمید ونی تمام فتنه‌ها از همون قم شروع می‌شه، این قمی که من میگم عراق هم توشه، این وصیت من به تمام شما، برید حالش رو ببرید...

مهدی کروبی : "ندا" را همانها کشتند که 19 نفر دیگر را هم کشتند .

آقای اژه ای شما خودت بن لادنی نمی خواد برای ما تروریست بگیری!

تصاویر و اطلاعات لباس شخصی ها

امضا اينترنتي براي شكايت به سازمان ملل جهت رسيدگي به تقلب هاي انتخاباتي جمهوري اسلامي . لطفا فرم را تكميل كنيد.

  سومین شماره روزنامه خیابان در تهران منتشرشد ( دانلود کنید و در اختیار دیگران قرار دهید.)

 تشدید شکاف در سپاه در پی دستگیری سردار علی‌ فضلی

 فتوای خامنه ایی در حمایت از احمدی نژاد در صبحگاه مشترک سپاه دو دستگی میان فرماندهان لشگرهای نیروی زمینی سپاه

 پیشانی یک نوجوان دلیرو جان برکف توسط عوامل لباس شخصی (توجه 18+) 

حمید مداح از اعضای ستاد موسوی در مشهد به شهادت رسید  دانشجوی فعال ستاد مرکزی میرحسین موسوی در مشهد بعد از اعتراض به نتایج انتخابات همراه با گروهی از اعضای ستاد مشهد در صحن مسجد گوهرشاد دست به تحصن زد که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد. او در مدت بازداشت تحت شکنجه قرار گرفت تا در روز آزادی وی به دلیل شدت جراحات وارده جان سپرد. پزشکی قانونی علت مرگ وی را خونریزی مغزی اعلام کرد. روحش شاد

فیلم، مراسم یادبود جانباختگان در کنار نرده های دانشگاه 

ايمز: داستان ندا صالحی آقا سلطانی همه دنيا را متاثر کرد، الّا حاکمان ايران را!

تصویر: هویت دو تن دیگر از جان باختگان تهران

پشت پرده مذاکرات مخفیانه وزیر دفاع انگلستان با حضور ولایتی، منوچهر متکی‌، صادق میر حجازی و محمدی گلپایگانی درتهران

اسناد تازه در باره ترور دکتر قاسملو منتشر می شوند  خبرگزاری فرانسه - وین: نماینده پارلمان اتریش از انتشار اسناد تازه ای در باره دست داشتن احمدی نژاد در ترور شماری از اعضای اپوزیسیون در وین در سال 1989 میلادی خبر داد. به گفته این نماینده پارلمان اتریش، یک فرد آلمانی شهادت داده که سلاح برای انجام ترور مخالفان از جمله عبدالرحمان قاسملو رهبر وقت حزب دموکرات کردستان ایران را در شهر وین به احمدی نژاد تحویل داده است. فرد آلمانی این موضوع را در تاریخ ششم آوریل سال 2006 در جریان بازجويی به پلیس ضد مافیا در ایتالیا بیان داشته است. این فرد در آن زمان در ایتالیا در زندان بسر می برده است به گفته این قاچاقچی اسلحه، سلاحهايی که برای انجام ترور رهبران حزب دموکرات کردستان ایران بکار برده شد، چند روز پیش از سوقصد در سفارت جمهوری اسلامی در وین به افرادی از جمله احمدی نژاد تحویل داده شده بود.

خبر بسیار مهم: کیهان در صفحه اول خود تیتری با این عنوان را چاپ کرد

Mousavi is using Twitter.

 ایجاد پروکسی برای ایرانیان توسط کسانی که خارج از کشور هستند

 کسانی که می خواهند از خارج از کشور برای داخل پروکسی ایجاد کنند.

یاد آوری تاریخ: متن استعفا نامه آیت الله طاهری امام جمعه اصفهان ـ

دنیا دیگر ایرانیان را به چشم تروریست نگاه نمی کند.

Video: Iran doctor tells of Neda's death

حمید مداح از اعضای ستاد موسوی در مشهد به شهادت رسید  دانشجوی فعال ستاد مرکزی میرحسین موسوی در مشهد بعد از اعتراض به نتایج انتخابات همراه با گروهی از اعضای ستاد مشهد در صحن مسجد گوهرشاد دست به تحصن زد که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد. او در مدت بازداشت تحت شکنجه قرار گرفت تا در روز آزادی وی به دلیل شدت جراحات وارده جان سپرد. پزشکی قانونی علت مرگ وی را خونریزی مغزی اعلام کرد. روحش شاد

فیلم، مراسم یادبود جانباختگان در کنار نرده های دانشگاه 

ايمز: داستان ندا صالحی آقا سلطانی همه دنيا را متاثر کرد، الّا حاکمان ايران را

تصویر: هویت دو تن دیگر از جان باختگان تهران

پشت پرده مذاکرات مخفیانه وزیر دفاع انگلستان با حضور ولایتی، منوچهر متکی‌، صادق میر حجازی و محمدی گلپایگانی درتهران

اسناد تازه در باره ترور دکتر قاسملو منتشر می شوند  خبرگزاری فرانسه - وین: نماینده پارلمان اتریش از انتشار اسناد تازه ای در باره دست داشتن احمدی نژاد در ترور شماری از اعضای اپوزیسیون در وین در سال 1989 میلادی خبر داد. به گفته این نماینده پارلمان اتریش، یک فرد آلمانی شهادت داده که سلاح برای انجام ترور مخالفان از جمله عبدالرحمان قاسملو رهبر وقت حزب دموکرات کردستان ایران را در شهر وین به احمدی نژاد تحویل داده است. فرد آلمانی این موضوع را در تاریخ ششم آوریل سال 2006 در جریان بازجويی به پلیس ضد مافیا در ایتالیا بیان داشته است. این فرد در آن زمان در ایتالیا در زندان بسر می برده است به گفته این قاچاقچی اسلحه، سلاحهايی که برای انجام ترور رهبران حزب دموکرات کردستان ایران بکار برده شد، چند روز پیش از سوقصد در سفارت جمهوری اسلامی در وین به افرادی از جمله احمدی نژاد تحویل داده شده بود.

خبر بسیار مهم: کیهان در صفحه اول خود تیتری با این عنوان را چاپ کرد

Mousavi is using Twitter.

 ایجاد پروکسی برای ایرانیان توسط کسانی که خارج از کشور هستند

 کسانی که می خواهند از خارج از کشور برای داخل پروکسی ایجاد کنند

یاد آوری تاریخ: متن استعفا نامه آیت الله طاهری امام جمعه اصفهان ـ

دنیا دیگر ایرانیان را به چشم تروریست نگاه نمی کند

Mubarak warns Iran of Cairo's 'fury'

فستیوال کن با فیلم کسی از گربه های ایرانی خبری ندارد ساختۀ بهمن قبادی

فیلم عبدالمالک ریگی و درگیری با نیروهای نظام در بلوچستان11 قسمت- تصاویر درگیری- سخنرانی عبدالمالک ریگی-حرکت ماشینها به محل عملیات- درگیری- حمله هوائی رژیم به منطقه

آیا حاضرید از «خیانت» طرف مقابلتان بگذرید؟

Video: Hillary Clinton:  Bush's Iran Policy Was a Failure

ویدیو: شکنجه در امارات عربی متحده بوسیله برادر ولیعهد

Iranian killed in Iran-Afghan border clash-reportReuters

"کتابخانه دیجیتال جهانی""اسکن" میلیونها کتاب نایاب عکس های قدیم و خطاطی عرب و ایرانی بسیار قدیمی به 7 زبان ، فرانسه، انگلیسی، روسی و چینی..

Video: Reza Aslan On Daily Show with Jon Stewart for his book "How to Win a Cosmic War

لایحه دوفوریتی کاهش سن رای دهندگان از 18 سال به 15 سال

آگهی مرد میلیونر برای یافتن همسربصورت کاملاً ناشناس کسی را استخدام کرده تا از بین متقاضیان مناسب ترین را انتخاب کند. میلیونر مرموز بالای 6 فوت قد دارد و زن کوتاهتر نمیخواهد.

Ex-Iranian Guards chief to run for president

آیا روز ۲۱ دسـامبــر ۲۰۱۲ پـــایـــان دنیــــا است ؟  طبق تقویم و ستاره شناسی مایاها حوادث فضا و زمین در جهت پایان دنیاست . از سال 1999 حوادث طبیعی و مشکلات حکومتها اقتصاد و اختلافات قومی ، مذهبی  و فجایع در دنیا- زندکی انسان به شکل فعلی از بین میرود اکنون عده ای مشغول تهیه بانکهای سری و زیرزمینی برای تهیه مایحتاج و منابع برای انسانهایی هستند که از این فجایع جان سالم به در می برند.

Video: Diplomats Protesters Storm Out Of UN Racism Conference on Ahmadinejad

ویدیو: رییس جمهور رژیم جمهوری اسلامی، احمدي‌نژاد مورد هدف معترضان قرار گرفت.

Video: Shaheen Jafargholi 12 year old auditions for the judges on Britains Got Talent 2009

رکسانا صابری پشت درهای بسته به هشت سال زندان محکوم شد Roxana Saberi in Islamic Regime's prison

ویدیو: دل ‌آرا دارابی در یک قدمی اعدام Video: Delara Darabi - SAVE HER LIFE

Music Video: Mehrshad: Massalan

امام جمعه اصفهان : ۷۴ درصد دختران ايرانی باکره به خانه بخت نمی روند!

Video: Chavez gives Obama a book At summit, Obama gets friendly with Chavez AP

داف چیست؟

Video: Arctic Ice Thinner, Smaller

به یاد رضا فاضلی که در غربت از میان ما رفت

Video: Ted Turner Looks at the World Fora TV

 ویدیو: ناگفته های ایرج پزشک زاد از رمان و سریال دایی جان ناپلئون 4    3   2   1

Iran Diary: Snowing in April and that's not all BusinessWeek

فیلم کوتاه: معمار دنیا (A short movie by Bruce Branit) ساختن دنیای خیالی مردی برای همسر بیمار ش، یک روز فیلمبرداری، یک سال کار کامپیوتر

Iran's Latest US Hostage Wall Street Journal 

صدمین سالگرد شهادت قهرمان آمریکایی انقلاب مشروطه (نیویورک تایمز)

1- Music Video: Yeki Bood Yeki Nabood Black Cats  2- Music video: Gol - Roots  3- Music Video: Salame Akhar Ehsan Khajeh Amiri

اضافه شدن زبان فارسی به سرویس ترجمه قطارهای مسافربری تورنتو کانادا

Islamic regime in Iran holding two Christians on vague charges, say families WashingtonTV 

تُخمه نِمِخِری مَمَد اقا...؟

Video: Iran predictionsby using Game Theory TED talk. Bueno de Mesquita-consultant to the CIA & the Department of Defense!

بار دیگر سایه جنگ با ایران بر سر خلیج فارس مقابله با عملیات انتقامی ایران پس از بمباران تاسیسات هسته ای ایران در ماههای واپسین امسال

Islamic Regime's new South American embassies tied to Hizbullah activity, US ... World Tribune

عباس پاليزدار را پس از عمل قلب به جاي ICU مستقيم به زندان بردند!

Iran rounds up 'porn site bosses' BBC News

تعیین خط قرمز برای ایران سرسختی جمهوری اسلامی در برابر نرمش دولت براک اوباما پیشاپیش بسیاری را در واشنگتن...

Enough Fear' Campaign Connects CU Students to Peers in Iran Cornell University The Cornell Daily Sun 

تلاش رژیم اسلامی  ایران براى ترور حسنى مبارك!

Iran becomes biggest wheat importer Financial Times

عکس وفیلم: مجموعه مستندات از دروغها٬ توهین ها و,, دکتر !!! احمدی نژاد

Iran jobless rate jumps to 12.5% AFP 

سام گلزاري در اولين نقش هاليودي اش نقش تروريست جوان و محبوب را ايفا مي كند

Video: Jian Ghomeshi (Iranian Radio host) argument with Actor Billy Bob Thornton on Canada's CBC radio's "Q"

ویدیو: زیبایی های غار علی صدرVideo: Ali sadr cave- Iran

Video: Mixed messages From Iran

تصویر: کسی که به صورت پرزیدنت اوباما چنگ زد

Music Video: Chess- Dariush        Music Video: "Always" Aysel & Arash- Azerbaijan

خرید ۹۰۰ هزار تن گندم از آمریکا توسط رژیم اسلامی - تداوم واردات گندم در سال 88

کارتون گسترش رابطه به روش اوباما نیک آهنگ کوثر
دزدی، همسر کشی، گروگانگیری
کلاهبرداری، تجاوز و کودک ربائی
طلعت تقی نیا- گزارش ماهانه

Video: US Captain Freed, 3 Pirates Killed

Video: Anderson Cooper interview Ahmad Batebi on how he was tortured for 9 years in Islamic regime's prison. CNN,60 Minutes

روشهای نوین درمان چاقی

Video: Iranians Charge American Journalist With Spying The Associated Press

تصویر: الاغهای پالان دار فتوای یکی از امام جمعه های انتخابی علی خامنه ای رییس رژیم جمهوری اسلامی

Photos: Sara Lime (+16) I born in Iran, moved to Spain, then coming to the US, My photos have led to the cover of International Magazines, I am currently attending college with a focus on Forensics and a liking to the study of languages. I speak four different languages..

 

افشای حساب بانکی های سران جمهوری اسلامی ایران در خارج دکتر گلمراد مرادی اینها زیر نام اسلام ناب محمدی و با نظارت صاحب زمان مملکت را...

What Iran Really Thinks About Talks Wall Street Journal

لباس شخصی ها: دخترهای اینجا واسه ما حلال هستن، میشنوین؟

Former Bush Aides Warn Obama to Beware of Russia's Pledge in Iran ... FOXNews

جلوه‌هایی از کرامت ها و ساده زیستی مقام معظم رهبری همه خمار بودیم اما هیچ کدام جنس همراه نداشتیم،  آقا با خماری شدید، جنس خودشان را تقسیم..

Video: `Iran threat persists` - Obama RT

ویدیو: شلیک به پرچم ملت آمریکا توسط رژیم جمهوری اسلامی، پس از پیام نوروزی رییس جمهور آمریکا به مردم ایران

Iran hangs three people over 2007 mosque bombing Reuters 

یک ناو آمریکایی در مقابله با دزدان دریایی

No more nukes! Say no to a Nuclear Iran! Cleveland Indy Media

تصویر: آرم پرچم جمهوري اسلامي بر درب ورودي مغازه سيك های هندي!

Sooner or later, world will realize Iran's intentions Globes

تردید آمریکا نسبت به پیشرفت‌های تازه‌ی اتمی در ایران تردید هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه‌ی آمریکا، به ادعاهای جمهوری اسلامی..

US senators seek sanctions against firms trading with Iran WashingtonTV

حکایت آن پادشاه که گوزیدن را ممنوع کرد و انتخابات رییس جمهور رژیم اسلامی

Fed contractor, cell phone maker sold spy system to Iran Washington Times

حتا اگر خدایی باشد، چرا باید او را پرستید؟

Iran wants to take over Middle East Ynetnews

نه مجموعه فانت مختلف برای کاربران کامپیوتر و طراحان و گرافیست

Chinese Firm Indicted in Sales to Iran Washington Post

ویدیو: رژیم اسلامی با تقلید صدای محمد خردادیان، آخوند متخصص فریب کودکان ساخت.

Iranian Bloggers Fight Back In Open Letter To Khamenei Payvand

نتایج متحیرالعقول جستجوی حروف[پ-س-ک]در گوگل فارسی...! [12+]

A British hero of the fight for freedom in Iran Telegraph.co.uk

دروغ بزرگ جمهوری اسلامی در قضیه طبس:علت شکست طوفان شن نبود...! لینک خلبان امریکایی در بخش نظرات  در تاییداین موضوع

Four men in a boat keep Obama at bay Times Online

تصویر: تغيير نام غير منتظره بولوار ايرج ميرزا به بولوار جلال آل احمد. بعد از سي سال در مشهد!

Intersting video: BMW Madonna

موزیک  “ما آخر خطیم“ شاهین

Video: President Obama's Statement on Iran at Prague

Photos: Best Automobil 2009 تصاویر بهترین اتومبیل های

Video: Will Netanyahu Bomb Iran? Former US secretaries of State and Defense Madeleine Albright and William Cohen, CNN

فرق بین آنهایی که از ایران رفته اند و آنهایی که در ایران مانده اند!

Video: "Buddha collapsed out of shame" Hana Makhmalbaf's film in Japan Starting April 18 Hana Makhmalbaf's film will be shown under the title "The World of Children" in 40 movie theaters across Japan. The film was previously shown in 45 theatres in France and 20 theatres in Spain and to date it has won 18 international prizes including Berlin’s Crystal Bear and Jury prize of Spain’s San Sebastian film festival

زیارتگاهها محل گرد هم‌ آمدن‌ دختران‌ و پسران‌ جوان‌

Video Preview: Torture In Iran First U.S. television interview Ahmad Batebi & Anderson Cooper on CBS 60 Minutes to be Aired Sunday April 5-how he was tortured during his eight years in an Iranian prison and how he was finally able to escape.

عكس هاي برتر سال 1387 عكاسان ايراني         کاریکاتور ها یادداشتهای زری اصفهانی

Video: A teenage girl being flogged by Islamic group.. Warning, Disturbing ویدیو: شلاق به دختری جوان توسط  گروه اسلامی

ویدیو: حمله نیروهای عراقی به پایگاه مجاهدین سی ان ان

Video: Iran Debate 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17 March 25-Andrew Mellon Auditorium. The Miller Center of Public Affairs hosted the National Debate on Iran " Four debaters, two on each side: America cannot tolerate a nuclear Iran and must go to any lengths to prevent it. Arguing in favor of the resolution was Elliott Abrams, Senior Fellow at the Council on Foreign Relations, and Joshua Muravchik, Visiting Scholar at Johns Hopkins University's School of Advanced International Studies. Opposing the resolution was Ambassador Martin S. Indyk, Director of the Brookings Institutions Saban Center for Middle East Policy, and Karim Sadjadpour, associate at the Carnegie Endowment for International Peace. Margaret Warner, Senior Correspondent for The NewsHour with Jim Lehrer, moderated the debate.

واکنش ها به انتشار فیلم شلاق زدن دختر 17 ساله

Video: Iran, 7 faces of civilization 7,000 years of Iranian history.by Dr. Farzin Rezaeian history

ویدیو: شلاق جمهوری اسلامی بر تن یک ایرانی دیگر!

Music video: GOL - Rain Down

 استيضاح خامنه اي توسط جمعي از وبلاگ نويسان ايراني

 Photo: Iranian License # in California

متولی امنيت عليه امنيت! نيروي انتظامي نهاد زير نظر "رهبري" فرمانده‌ي نيروي انتظامي به شكست در بر ابر گروه «جندالله» اعتراف كرد

What Is The World Doing About Preventing Genocide, Besides Talking? Evening Bulletin

 تصویر: شاه عباس در مشهد! مشهدي‌ها به اين ميگويند: شاه عباس!

Photo: Believe it or not, Special gas station for mullah's in Islamic Regime

رژیم جمهوری اسلامی باز هم زندگی آزاده دیگری را گرفت، اینبار امید رضا میرصیافی Omid Reza Mir Sayafi

 

 محاکمه عباس پالیز دار در دادگاه عدل رژیم اسلامی Palizdar in Islamic  Regime's Court

باز هم پرتاب لنگه کفش و اشیای مختلف به سوی احمدی نژاد ( این بار، مردم اورمیه ) Throwing shoes towards ahmadinejad, Iran

Panthera Leo Persicus شیر ایران

تصاویر: مد عليه اسلامیسم Photos Fashionversus Islamism

 

علی میری، بازیگر قدیمی تئاتر و سینما از میان ما رفت

پوستر: روز جهانی زن بر همه آزادگان برابری طلب خجسته باد

Photo: Bush, Obama-Transition

 

Photo: "My Sister! Hejab is for your protection, not limitation."

رضا ارحام صدر جهان را بدرود گفت

تصویر:  نقشه حمله نظامی رژیم اسلامی: در قم چاپ شده و در تیراژ بالا در حال پخش در شهرهاست!

Fake Documents( Part 3 ) by Islamic Regime of Iran کتک کاری نمایندگان مجلس برای رشوه چند میلیون تومانی دولت رژیم اسلامی

 Ardashir Mohasses اردشیر محصص دور از وطن، در غربت، جهان را بدرود گفت

دستور بازداشت ابراهیم یزدی توسط رژیم جمهوری اسلامی او در هواپیمای حامل خمینی به ایران آمده بود و همراهان دیگرش..

تصاویر: چهل سال قبل، باغ زیبای پغمان  چگونه باغ با صفای پغمان تبدیل به ویرانه شد؟

تصویر: کافه ابوالفضل

تصویر: چگونگی استقبال مردم كهگيلويه و بويراحمد از رییس جمهور رژیم اسلامی در حق من ظلم شده..

تصویر: لوگو جام جهانی 2014 برزیل

تصویر ماهواره: نور شبانه ایران

تصویر: کره اسب یا خامنه ای؟ ميكي موس يا سيد حسن نصر؟ کدومو میخری؟؟؟! دنیای تصاویر در ایران

تصویر: زن ایرانی و یخچال آمریکایی  در حال خرید یخچال های ساخت آمریکا در فروشگاهی در تهران An Iranian shopper examines American-brand refrigerators at a store in Tehran, Iran, AP photo/Hasan Sarbakhshian

تصویر: نماز و روزه برای اجاره ، درآمدی در رژیم جمهوری اسلامی!!!

متهمان پرونده قتل دكتر زهرا بني‌يعقوب تبرئه شدند اصلاً جرمي واقع نشده و وقوع قتل عمد منتفي است!!!

عکس: نوع خدمت به ایرانیان در رژیم جمهوری اسلامی

Chris De Burgh In Iran کریس دی برگ در ایران

تنها سند تاريخي نام خليج فارس، كتيبه باستاني هخامنشيان، در جزيره خارك، نابود شد.  

ازدواج و ضرب المثل ها

تصاویر: شارون استون در رژیم جمهوری اسلامی ایران Photos: Sharon Stone &  in Islamic Regime of Iran

تصویر: دفتر امام جمعه جمهوری اسلامی- شیراز (در قرن بیست ویکم- عصر فضا)

ES ES Lam Poet, by Ayatollah Kambiz شعر اس اس لام

The Earth Clock

تصاوير بهترين- خبرگزاري رويترز Photos: Best from Reuters

بانک تصاویر کلمه ایران در flickr !

۱۲۰۰۰ روزنامه آنلاین در جهان! بر اساس کشور و یا ۱۰۰ زبان از جمله فارسی - تهران رتبه ۲۲- شیراز رتبه ۳۲۹

Archive آرشيو

10 Most Successful Web 2.0 Startups to Date ده وب موفق از آغاز تا کنون

Top 40 ٍEnglish Sites بالا ترین چهل سایت انگلیسی زبان

Video Resources منابع ویدیو

Cool Sites سایت های جالب

Webloggers in Iran وبلاگر ها در ايران

ویدیو و تصاویر انسان پرنده سال 2008 Video & Photo: Flying man in year

Panthera Leo Persicus شیر ایران

هشتاد شکایت از فرمانده سابق نیروی انتظامی که همچنان در زندان است.

Islamic Republic Regime March 2008 Elections   در رژیم جمهوری اسلامی 1386 انتخابات اسفند

زن و سالروزش 1386 در رژیم جمهوری اسلامی ایران

Oily News اخبار نفتی

احمدی نژاد نژاد و بحران نابودی اسراییل Israel & Ahmadinejad Crisis

بخشش احمدی نژاد: قبل از سفر به مكه در یک شو تلویزیونی، هفتاد میلیون ایرانی را بخشید

Dollar Crisis بحران ارزش دلار

اخبار صوفیه

 

2005 Important Iran-News Archive  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12  13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

2006 Important Iran-news

2006 Important Iran-news

2007 January- February- March    2007 April- May- June  2007 July- August- September    2007 October, November, December   

2008 January- February- March    2008 April- May- June  2008 July- August- September   2008 October- November- December

2009 January- February- March    2009 April- May- June

 

We  belive in your business & we want you to succeed, If you wish to advertise on PersianCultures website,

              

 

Thank you for your video clips & articles با سپاس از ويدئو كليپ ها ومطالب شما عزيزان از سراسر جهان

ویدیو آرشیو Video Archive             تلویزیون Television                   رادیو Radio

USA: Television Channels in the United State of America           Television Channels in the World

هواى ايران Iran-Weather

 موسیقی جدید ایران New Persian Music

Keep us informed!!

To share your thoughts with others click here:

اگر مايل هستيد می توانيد پرژن كالچرز را در صفحه لينک سايت خود قرار دهيد.

You may use a the logo if you wish to create a link to the PersianCultureS.com website on your own page.

Add this site to your favorites